Arata ce faci!

Responsabilitatea sociala a companiilor, precum si a organizatiilor societatii civile, inseamna a face bine si a sti sa faci bine. A arata ce faci, de ce o faci, cum o faci si cu ce impact. A comunica (si a sti cum sa te comunici) este o dovada a transparentei eficiente, efectul fiind atragerea increderii si loialitatii din partea comunitatii si cresterea reputatiei organizatiei, cu implicatii directe asupra rezultatelor sale financiare. Vom lansa o platforma online cu rol multiplu: promovarea, in principal, a rapoartelor corporative si ale organizatiilor neguvernamentale (in special, cele anuale de activitate si cele de responsabilitate (sociala) corporativa); stimularea organizatiilor (for profit si nonprofit) de a-si intocmi si publica rapoartele de activitate; cresterea vizibilitatii si transparentei organizationale; promovarea bunelor practici in crearea unui raport profesionist.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.